Stig

Monday, February 26, 2007

"Men vänta, jag är inte klar ..."

"... köper du denna bluetoothenhet från TV Shop får du även med Pinnacle PCTV Dual DVB-T Diversity Stick på köpet. Den är din, helt gratis. Men hör på detta. Jag är inte klar. Du får även med AB King Pro. Ditt eget hemmagym - magträning för dig på motionsnivå. Det senaste inom magträning. Som om detta vore nog. Jag är inte klar. Beställer du nu får du även med Meaningful Beauty Day Moisture - hemligheten bakom Cindy Crawfords perfekta hy! Beställ redan i dag."

3 Comments:

At 9:17 AM, Blogger Hanna said...

Om det är DU som säljer Stickan kan du lura mig att köpa vad som helst. Speciellt i den snygga dressen/pyjamasen!

 
At 12:51 AM, Anonymous Anonymous said...

Åh lilla Stickovic, jag saknar dig så! Kan du fortfarande säga mitt namn (nästan)?

 
At 4:25 AM, Anonymous Anonymous said...

HAHAHAHA!

 

Post a Comment

<< Home